2013. június 1., szombat

Ismét itt! Megszületett a 4. évad kritikája

Sziasztok!

Nos, ismét itt vagyok. :) Ne értsetek félre, állandó publikálásra nem tudok vállalkozni még, mivel AnnPearl-höz hasonlóan már az én időm nagy részét is egy baby köti le. Most viszont véget ért egy évad, és ennek kapcsán nem bírtam ki, hogy csendben legyek. Ezért tollat ragadtam és megszületett egy rövidnek nem mondható évad-, és fináléelemzőm.

A csavar annyi, hogy Caius jóvoltából ez most megjelent a vampired.org oldalon, ami a Vámpírnaplók egyik legnagyobb magyar rajongói oldala, ahol mindig minden hírről, spoilerről szinte azonnal értesülhetünk. Szóval jelenleg ez az írásom ott tekinthető meg. Ha kedvet éreztek hozzá, akkor olvassátok el és nyugodtan osszátok meg ti is a véleményeteket az évadról és a fináléról.


Ui: sajnos rég írtam már, kicsit kijöttem a gyakorlatból, szóval csak finoman. :p Csak vicceltem. :) Őszintén, csak amit gondoltok! :)

Morwen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése