2014. február 10., hétfő

A "Vámpírnaplók Dalainak Legnagyobb Rajongói" Zenei Verseny Eredményhirdetése

Sziasztok!

Ez a nap is eljött.:) El se hiszem, hogy 15 hét eltelt és véget ért a verseny.:) Nagyon boldog voltam, hogy végül megrendezhettem ezt, és annak meg különösen örültem, hogy voltak olyanok, akiknek tetszett, sőt részt is vettek rajta. 15 hét, és végül összesen 30 dalt hoztam Nektek.:) Minden fordulóról a részleteket, a dalok linkjét és a megfejtéseket megtaláljátok a verseny főmenüjében. A fordulók dalai pedig ezután meghallgathatóak a zenelejátszóban. Nem csak az előadókat és a dalcímeket tüntettem fel, hanem azt is, hogy a sorozat melyik évadának melyik epizódjában hangzott el a dal. A továbbiakban a zenelejátszóban mindig a sorozatban elhangzott szebbnél szebb dalok fognak helyet kapni. A verseny végével együtt a megjegyzések is ezután automatikusan megjelennek majd az oldalon.:)

Most viszont a verseny lezárásaként következzenek az oklevelek és az emléklapok!


III. helyezéséért gratulálok Lana S-nek!

 II. helyezéséért gratulálok Dórinak!

 I. helyezett lett: szerecsendio! Gratulálok Neked is!


Minden nevezőnek köszönöm a részvételt, és ezúton következzenek az emléklapok.





Az elért pontokat összegeztem, és ebben a táblázatban ezeket meg is nézhetitek. Szerecsendio-nak és Dórinak pedig szeretnék külön gratulálni és köszönetet mondani, amiért az ÖSSZES fordulóban részt vettek. A maximálisan elérhető pontszám 160 volt, az eredményeik pedig magáért beszélnek!:)))) Köszönöm a kitartásotokat! Tényleg igazi rajongók vagytok mindketten.:)


Gratulálok Mindenkinek és köszönöm, hogy velem tartottatok!:) Remélem, hogy Ti is élveztétek ezt a barátságos kis versenyt.:) A dalokhoz pedig további jó szórakozást kívánok!:)

Morwen

2 megjegyzés:

  1. Kedves Morwen!

    Köszönöm, hogy én is kaptam emléklapot, az egyetlen beküldött válaszomért. :-) Igazán kedves Tőled! Mindig meghallgattam a számokat, rá is kerestem néhányra, de nem versenyeztem, mert nem szeretek versenyezni. Az izgalom pontok nélkül is megvolt!
    Jó ötlet volt ez a verseny. Remélem, több hasonlóhoz lesz szerencsénk... :-)
    Üdv: Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tími!:)
      Ne viccelj, az a minimum, hogy készítettem mindenkinek emléklapot, aki részt vett a versenyen. Meg tudlak érteni, hogy miért nem versenyeztél végül, de örülök, hogy ennek ellenére is élvezted a dalokat.
      Amúgy igen, gondoltam rá, hogy talán egyszer lesz majd még hasonló kis verseny itt.:) Ha van rá igény.:)
      Morwen

      Törlés