2011. szeptember 15., csütörtök

Harmadik évad fanfiction Epilógus - The happy "ending"


Közel 10 év telt el azóta, hogy vámpír lettem. Vámpír... Régen még annyira hihetetlen volt maga a szó is. Sose gondoltam volna, hogy egyszer egy leszek közülük. De nem bántam... Soha egy percre sem bántam meg, hogy így alakult. Még ha nem is saját döntésem volt ez akkor, tudtam, hogy hamar csatlakoztam volna Damonhoz. Nem láttam már más lehetőséget, nem érdekelt más, nem érdekelt a család lehetősége sem. Damon nélkül, semminek sem volt értelme. A bizonytalanság elmúlt és szerencsére időben döntöttem, különben ma már halott lennék.
A családom most is mellettem volt, nem voltam egyedül. Igaz, hogy már csak titokban jártunk vissza Mystic Fallsa Damonnal, és Caroline és Tyler is ritkán látogatták meg a szüleiket.
Carol végül megtudta, hogy mi is valójában a fia, és kisebb viták után, belátta ő is és Liz is, hogy ez még nem akadálya annak, hogy a gyerekeik együtt legyenek. Tyler nem akarta továbbörökíteni a vérfarkas gént, ezért egyáltalán nem bánta, hogy Caroline-nal volt. Miután Bonnie megoldotta Jeremy szellemproblémáját, egy ideje ő is azt kutatta, hogy kockázatok nélkül vajon átalakulhat-e Tyler vámpírrá. Semmilyen feljegyzés nem utalt arra, hogy ez lehetséges lenne.
Stefan hamarosan megbocsátott mindent Katherine-nek és lassan, de rájött, hogy valójában mindig is őt szerette. De ezt még nekem sem merte bevallani. Talán csak a bűntudat vezette hozzám... Amikor megismert, akkor még nem tudhatta, hogy nem az ő hibája, hogy Katherine meghalt 1864-ben. Akkor még nem is tudták, hogy minden csak egy színjáték volt. Katherine csak menekült Klaus elől... Klaus... Mennyi minden szenvedést okozott nekünk! Sose tudtam elfelejteni azt, amit tett... Soha... Jenna és John miatta nem lehettek velünk ezen a napon.
Család... Valamit ki kell találnunk Damonnal, hogy többet lehessünk Jeremy és Bonnie mellett. Hivatalosan nem lehettünk mi a keresztszülők, mert 3 éve el kellett játszanunk Damonnal a halálunkat, de valójában Jeremy és Bonnie annak tekintett minket. Az esküvőn még mi voltunk a tanúk, de magán a keresztelőn már nem vehettünk részt, ezért a régi Gilbert házban vártuk Damonnal, hogy Jeremyék hazaérjenek. Ahogy a nappaliban álldogáltam és néztem a falon lévő esküvői képeket, boldogság kúszott a szívembe. Anyu és apu esküvői képei mellett volt Jeremyé és Bonnie-é is. Olyan szépek voltak! Damon és Bonnie az évek során annyira jó barátok lettek, hogy Damon lett Bonnie tanúja. Sose hittem volna, hogy egyszer a barátnőm és az öcsém esküvőjén két vámpír lesz a tanú. Nagyon szép esküvő volt. Bonnie bűbájának hála Katherine is el tudott jönni, és senkinek sem tűnt fel, hogy Stefan a hasonmásommal ropja a táncparkett közepén. Mennyit mulattunk aznap! És Katherine... Igaz, hogy ritkán találkoztunk vele és Stefannal, de most, hogy Klaus nem volt már, aki miatt végül is 500 évig menekült, egészen kedves lett. Megmaradt a maga kis önző énje, de végül egészen jó vámpír lett ő is. Nem volt hátrány ez, mert tekintve, hogy Damon és Stefan testvérek és mi mind vámpírok voltunk... Hát nem ártott a jó viszony.
Egy pillanatra összerezzentem, amikor valaki hirtelen átölelt hátulról. Hiába voltam vámpír, Damon mindig gondoskodott arról, hogy meg tudjon lepni.
- Csak nem megijedtél? - búgta halkan a fülembe, amitől jól eső borzongás söpört rajtam végig.
- Tudod, hogy váratlan voltál - feleltem mosolyogva, majd tovább nézegettem a fotókat.
- A miénkre gondolsz? - kérdezte elmélázva Damon és közben az állát a vállamra tette és ő is a képeket kezdte bámulni.
- Igen - feleltem mosolyogva. - Kár, hogy a nászutunkon meghaltunk.
A szemem automatikusan a kandallón lévő többi képre tévedt, ahol az esküvői képeinket őrizte Jeremy és Bonnie.
- Részletkérdés - felelte mosolyogva, és láttam, hogy közben megemeli a derekamat ölelő kezét, hogy megnézze a gyűrűjét.
- Az álmomban nem volt gyűrű a kezemen - mondtam mosolyogva, és szinte magam előtt láttam, hogy a kijelentésem miatt az égbe emeli a tekintetét.
- Részletkérdés - felelte újra, mire én emeltem az égbe a tekintetem, majd megfordultam az ölelésében.
Féloldalasan elmosolyodott, majd közel hajolt az ajkaimhoz. Ma is ugyanúgy elakadt a lélegzetem, amikor ezt csinálta. Mikor ezt ő is észrevette, a mosoly még szélesebben terült el az arcán.
- Valami gondja van ezzel Mrs. Salvatore? - suttogta az ajkaimba.
- Akkor még nem hittem volna, hogy egyszer feleségül is kérsz. Azt hittem egy örökkévalóság belőlem elegendő neked.
- Ha már meg kellett halnunk... Gondoltam ha egyszer hozzám jönnél, azt a barátaid előtt szeretnéd megtennie.
- Ebben nem tévedtél. De csak emiatt vettél el? - kérdeztem az ajkaiba, amiről ebben a pillanatban roppant nehéz volt a szemébe tekintenem. Túl csábítóak voltak, de valahogy mégis jobban érdekelt, hogy mit árul el a tekintete.
Már nem csak a szája, a szemei is mosolyogtak.
- Még egy ilyen ostoba kérdés Mrs. Salvatore, és csúnya büntetést fog kapni.
- Epekedve várom - feleltem mosolyogva, majd megcsókoltam.
Hirtelen kinyílt a hátsó ajtó, mire mindketten azonnal arrafelé kaptuk a fejünket. Egy kicsit sem lepett meg, hogy jómagammal találtam szembe magam és másik két régi jó baráttal.
- Sziasztok! - köszöntem mosolyogva az előttünk álló három vámpírnak.
Caroline azonnal a nyakamba borult és Damont is átölelte, aki ezen már egy cseppet sem lepődött meg. Utána Stefan és Katherine is köszöntött minket.
- Tyler a keresztelőn van, nem rég írt, hogy mindjárt megérkeznek. Jeremy elintézte, hogy csak az jöjjön el ide, akik tudnak rólunk. - mondta izgatottan Caroline. Hát igen, ő sose változik.
- Ennek örülök - mondtam mosolyogva, majd Katherine-re és Stefanra néztem. Sose hittem volna, hogy végül ilyen jól meglesznek. De Klaus halálával minden megváltozott. Ugyanolyan boldogok voltak, mint én és Damon. A levegő ma is szikrázott körülöttük. Nem is értettem, hogy régen miért volt még mellettem Stefan, amikor Katherine újra belépett az életébe.
- Merre lézengtek mostanság Stefan? - kérdezte Damon.
- Épp Las Vegasból jövünk - felelte Katherine kedvesen. Már megszoktam tőle, de néha még ma is furcsa volt ez a fajta kedvessége. - Elijah és Alec üdvözletüket küldik. És persze ajándékot is küldtek a legifjabb Gilbert babának.
Stefan előhúzott a zsebéből egy aprócska dobozt és kinyitotta. Egy csodaszép aranygyűrű volt benne, ami valószínűleg több száz éves lehetett.
- Azt mondták, hogy régi családi ereklye és úgy gondolták, hogy ez tökéletes lesz Jenna-nak - mondta Stefan, majd a kezembe adta az apró dobozt. - Remélik, hogy majd Jeremyék átadják neki, ha már elég idős lesz. És még valami. Azt mondták, hogy a jövő héten meglátogatnak titeket Floridában. Az esküvőtök óta nem találkoztatok.
- Vámpírként az nem sok idő - felelte szem forgatva Damon, mire mind elnevettük magunkat.
Igen, ebben igaza volt. Az elmúlt 10 év mozgalmas és boldog volt, de valóban, gyorsan repült. Klaus halála óta nem találkoztunk a többi Elsővel, de Elijah-val és Alec-kel néha összehozott minket a sors. Valamiért a kapcsolat, ami a közös ellenség miatt kialakult, nem szakadt meg ezután sem, főleg azért, mert a halhatatlanság igen hosszú idő. Most, hogy én is közéjük tartoztam, valahogy minden más lett. Úgy éreztem, hogy hazaértem, és mindig is itt volt a helyem. Bár még nem akartam abba belegondolni, hogy egyszer majd el fogom veszíteni a szeretteimet, mert bizony az ő életük véges... De talán ez sem fog bekövetkezni... Ez viszont már csak Jeremyn és Bonnie-n múlik. Tudták jól, hogy a gyerekeik elől sose titkolhatják majd az igazat, és nem is akarták, de talán ha felnevelték őket, csatlakoznak hozzánk. Igen morbid elképzelés volt, de ez is egyfajta módja volt a túlélésnek. És miért ne? továbbra is mellettük maradhatnak majd, és az élet tovább folytatódna. A mi életünk sose volt átlagos, talán ebben sem lesz az.
A következő pillanatban hirtelen kinyílt az ajtó, és egy kisebb tömeg áramlott be rajta. Azonnal Jeremy és Bonnie karjai között voltam, de végül mindenkit sorban köszöntöttek. Matt, Tyler, Carol és Liz is mosolyogva köszöntöttek minket. Már egyáltalán nem zavarta őket ez, tisztábban látták ma már ezt az egész vámpírvilágot, mint régen.
- Annyira örülünk, hogy itt vagytok - mondta Bonnie könnyes szemmel és közben szorosan ölelte magához a három hónapos unokahúgom.
Kinyújtottam a kezem és Bonnie mosolyogva átadta Jennát. Még csak most látom őt először... Gyönyörű volt és életvidám. Damon közel hajolt a fülemhez és belesúgott.
- Nem bánod? Neked volt választásod.
- Nem, nem volt. Amikor 11 éve megismertelek, már akkor te lettél az életem. És sose leszek család nélkül - mondtam mosolyogva. - Ők mindig velem lesznek.
Elemeltem a tekintetem Jennáról és körülnéztem a szobában. Alig pár ember volt, aki nem hallhatta az iménti beszélgetésünket, de mintha mind tudták volna, hogy ez így van. Minden a legnagyobb rendben van, és ennél tökéletesebb már nem is lehetne az élet.
Vége

23 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt (végre) egy nyugis kis részt olvasni.:) Nem hittem volna ,hogy Damon ennyit fog változni 10 év alatt, de előnyére vált :'D Jobb befejezés nem is lehetett volna!Gratulálok! =) <3

    VálaszTörlés
  2. ahogy mondod ahogy az utolsó mondatban elhangzott ennél tökéletesebb már nem lehet de most a történet igazából szomorú vagyok hogy vége remélem lesz még sok delenás történetetek sok sikert és örülök hogy elkészítettétek hétről hétre mostanság naponta ezeket a történeteket! szerintem megérte! ennél pompásabbat életemben nem olvastam sokra vihetitek még ezzel a tudással fogalmazási képességekkel ! Damon változása meglepő volt de nagyon kellemesen meglepő örülök hogy stefan végre Katherinnel lett és damon elenával és az esküvői képek nagyon jók lettek!
    Bocsánat hogy ijen sokat írok de nem tudom abba hagyni anyira tetszett hogy szavakat sem találok és igazából nagyon ritkán írtam komit de attól fantasztikusnak találom! :
    üdv ninacaroline

    VálaszTörlés
  3. Kedves Loli és Ninacaroline!:)
    Nagyon köszönöm, hogy írtatok.:) Igazán sokat jelent és nagyon jól esik.:)))
    Annyit hozzá kell tennem, hogy az esküvői képeket nem mi csináltuk, de merem remélni, hogy a készítője nem haragszik emiatt. Mivel E/1-es a rész, az ilyet egymagam szoktam csinálni. Féltem is tőle nagyon, hogy vajon mit szóltok majd egy ilyen fajta kitekintéshez.:) Nagyon örülök, hogy tetszett és ha ez a történet véget is ért, a Kötelékeknek még messze a vége:))És máskor is írjatok nyugodtan ilyen hosszan.:) Szeretjük:) Továbbra is írunk, Nektek, értetek.:)))

    VálaszTörlés
  4. köszönyük fogunk is legalább is én fogok! :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!!! Wow !!! Nekem ez nagyon tetszett!!!!!! Miért van vége???!!! Az egész olyan szupi!!!!! áááááááááá Imádom!!! :P <3 MFD <3 :D Demi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Demi.:) Nem írtam itt neked?:o Aj-jaj... Szörnyű.:S
      Most mindent pótoltam. Remélem, hogy te is visszatértél az olvasók közé, bár eddig nem láttalak itt.:(

      Törlés
  6. Hali!! ez szuper wolt nagyon jó :))♥♥ kár hogy vége :(( MFD alegjobb*-* :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi trixiikee:) Újra itt van ám az oldal, remélem, hogy visszatértél.:)

      Törlés
  7. Istenem! ez a történet egyszerűen fantasztikus!:) Nem találok szavakat én sem! Nem írtam komit sok epizódhoz, mert folyamatosan olvastam az egészet! :DD egy perc szünetet nem tartottam:) Kár hogy vége! :( de nagyon szép happy end lett:D♥ DELENA 4EVER♥
    Ti vagytok a legjobbak!;DD♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen.:) Remélem, hogy visszatértél te is és az új történetek is legalább ennyire tetszeni fognak. :)

      Törlés
  8. Remélem a vége is valami hasonló lesz a sorozatban is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon-nagyon remélem.:) Úgy kell lennie:)

      Törlés
  9. DELENA 4EVER!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3
    a sorozatnak is így kéne végződnie:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még van rá remény.:) A remény hal meg utoljára! Bízzunk a legjobbakban.:)
      Köszönjük, hogy írtál:)

      Törlés
  10. Isteni volt!!!!! Delena♥♥♥ :)

    VálaszTörlés
  11. Imádtam!! szuper volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, AnnPearl nevében is.:) Ennek egy része még közös munka volt:)

      Törlés
  12. Szörnyen röstellem, hogy nem láttam itt a komikat, és csak most írtam vissza mindenkinek.:( Az üzeneteitek nagy része akkor érkezett, amikor épp szüneten volt az oldal... Most pótoltam mindent, és remélem, hogy nem haragszotok ezért nagyon rám.:( Remélem, hogy mind visszatértetek és újult erővel vágtok bele Ti is az új történetbe.:)

    VálaszTörlés
  13. A történet nagyon jó, amikor elindult akkor még nem voltam TVD fan és nem is követtem annyira nyomon. Kb 1 éve mikor rátaláltam az oldalra és elolvastam a kedvenc történetem lett, HexiTVD-Végzete mellett. Gondoltam ideje ide is írni véleményt utóbb. A történet egyszerűen szuper, a karakterek nagyon el lettek találva és érződik rajtuk, hogy fejlődnek az epizódok alatt. Maga a történet is jó és egész ügyesen lett tovább víve annak fényében amit akkor tudtunk a szereplőkről és a múltjukról, a hiányzó részek pedig egész ügyesen és ötletesen lettek kitöltve.
    A végén pedig volt minden ami kellett Delena, Stefan-Katherine, Jeremy-Bonie, Caroline-Tyler, plusz még az ősök említve lettek a befejezésben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia itt is.:)
      Nem is tudtam, hogy ezt a történetet is olvastad.:) Jó régi már, az biztos, de örülök, hogy ez is tetszett neked. Ezek szerint nem egyszer olvastad el, vagy valamit rosszul értettem? :o
      Ki tudja, talán a végén tényleg ez lesz a sorozatban is: Katherine és Stefan együtt, Damon és Elena is, Bonnie-ék is, Caroline meg... Ki tudja.:)

      Törlés
    2. Igen ez másodszori alkalom, hogy elolvasom, kell egy kicsit nosztalgiázni a régi történetek között és ha már végig olvastam akkor írok ide is kommentet.
      Hát remélem, hogy mielőtt Kath összejön Stefannal kiszedik Elenából. Ami szerintem biztos, hogy Kathék terve nem fog sikerülni és végleg megszabadulni Elena lelkétől.

      Törlés
    3. Szóval akkor te is ez a "képes vagyok egy történetet többször elolvasni" típus vagy.:) Akárcsak én.:) Köszönöm, hogy végül ide is írtál.:)
      A sorozat kapcsán amúgy szerintem sem fog Kath és Nadia megszabadulni Elena-tól. Elena nem halhat meg, legalábbis végleg nem. És az új promoból úgy tűnik, hogy Kath hamar elmondja majd a többieknek, hogy ő nem Elena. De, hogy miért... Furcsa, Katherine-től legalábbis az.:)

      Törlés