2013. október 17., csütörtök

Vámpírnaplók 5. évad - Eszmefuttatás egy spoiler nyomán

Sziasztok!

Most egy rendkívüli spoiler miatt döntöttem úgy, hogy írnom kell Nektek, mert ez nagyon nem hagy most nyugodni. Előre szólok, hogy a bejegyzés egésze SPOILER-t tartalmaz a Vámpírnaplók sorozat további alakulásáról.

Így szólt a spoiler:

"Egy kis spoilert a Vámpírnaplókról? 
Persze! De lehet, hogy nem fog tetszeni a Damon és Elena rajongóknak. Emlékszel, amikor azt mondtuk, hogy egy epizódban ki fog derülni, hogy Elena és Stefan örökre összetartozik? Nos, van egy sanda gyanúnk, hogy Silas első nagy szerelme nagyon hasonlít Elenára."
Forrás: vampired.org

Nos, itt máris fel kell hívnom a figyelmeteket valamire. A 4. évad zárása után írtam egy évadelemzőt, amiben valami oknál fogva ráhibáztam erre. Idézem az ide vonatkozó részt:
"...ha belegondolunk, kevés a különbség köztük: Stefan is már-már nyálcsorgatva küzd a szerelméért és Silas is, csak az övé már halott így meg akar halni, hogy vele legyen. Komolyan mondom, meg sem lepődnék, ha kiderülne, hogy Silas szerelme az ősi Petrova volt, Tatia őse. Akkor már azt mondanám, igen, ezt már le tudom nyelni, hogy ugyanazok a karakterek és leszármazottak az idő előre haladtával újra és újra egymásba botlanak és gabalyodnak, és sokszor ugyanazokat a hibákat követik el."

Na de most nem is ez a lényeg, hanem ennek a spoilernek a mögöttes tartalma és a sok-sok kérdés, ami ezáltal nem hiszem, hogy csak bennem fogalmazódott meg. Ehhez segítségül készítettem néhány képet, és időben visszafelé haladva menjünk végig a karaktereken. Előtte viszont egy kis színmagyarázat.
Kékkel jelöltem a Petrova vérvonalat.
Zölddel a Bennett vérvonalat, vagyis Bonnie minden ősét, egészen Qetsijay-ig bezárólag.
Sárgával jelöltem a Salvatore testvéreket, de nem választottam szét Stefan-Silas-tól Damon-t, akinek szerintem még nem mutatták meg a helyét ebben a természetfeletti katyvaszban.

Kezdjük is 2009-ben, amikor a sorozatunk az útjára indult.

Adott tehát a négy karakterünk. Elena, aki Petrova ősöktől származik és egy hasonmás. Van még egy hasonmásunk, aki nem más, mint Stefan, és ő Silas hasonmása.
Bonnie pedig a Bennett vérvonal legutolsó tagja, így az ő vezetéknevével jelöltem az összes korábbi felmenőjét. Bonnie-nál meg kell említenem, hogy végig segítette az itteni Petrovát és a két testvért.
A fenti spoiler kapcsán került ide a listába Damon is, mégpedig azért, mert mindkét Salvatore szerelmes most a 2009-es Petrova-ba, vagyis Elena-ba.
Miután ezt remélem érthetően felvázoltam, ugorjunk egyet vissza időben, egészen pontosan 1864-be.




Petrovat itt is találunk, mégpedig Katherine képében. A két Salvatore fiú ugyanaz, és Stefan ugyanúgy Silas hasonmása. A szerelmi háromszög itt is adott, és a középpontban most is egy Bennett boszorkány mozgatja a szálakat, mégpedig Emily. Itt ő is félig-meddig, de segítette a Petrovánkat és vele együtt a két testvért is.
Külön jelöltem itt, hogy nem tudunk arról, hogy ki is volt Katherine lánya, aki még 1490-ben született és annak ki volt az apja. Ennek lehet még a későbbiekben jelentősége a sorozatban. De talán csak azért fontos, mert általa nem halt ki a Petrova vérvonal. Hiszen ha hihetünk a sorozat eddigi rendszerében, akkor a hasonmások csak leszármazási ágon születhetnek.

Most ugorjunk még egyet az időben, egészen i. sz. 1000-ig, amikor is a Mikaelson família még emberként élt.


Minden családtagot feltüntettem. Legfelül a szülők vannak, középen a még élő Ősök, és legalul azok, akik már meghaltak. A legidősebb testvérről, aki még Európában született és halt meg, nem tudunk semmit, de szerintem ennek nincs is jelentősége. 
Az viszont már nem elhanyagolható kérdés, hogy ki is volt Klaus vér szerinti apja és volt-e valami köze Silas-hoz vagy a vérvonalához például. Itt ismét utalnék az előbbi kijelentésemre: ha hihetünk a sorozat eddigi rendszerében, akkor a hasonmások csak leszármazási ágon születhetnek. Vagyis: keressük a Salvatore vérvonalat, egészen Silas-ig visszamenőleg. Lehet, hogy itt nyer majd értelmet a Mikaelson família is? Mi van, ha valamilyen rokoni kapcsolatban állnak a Salvatore vérvonallal és ezzel együtt Silas-éval? Vagy talán itt lenne a kérdésre a válaszunk Klaus apja, akiről semmit sem tudunk, csak azt, hogy vérfarkas volt? Vagy talán a lentebbi kép lehet a magyarázat, és Tatia gyermekének az apja tartozhatott a Salvatore vérvonalba? Talán így maradhatott fent egyszerre a Salvatore és a Petrova vérvonal is?

Időben most nem ugrunk, de egy újabb képet hozok most nektek, ami már több magyarázatra szorul és kapcsolódik az előbbi kérdésáradatomhoz.




Itt láthatjátok Tatia Petrova-t, akit mint tudjuk, Bonnie őse, Ayana segített át közvetve a halálba, hisz az ő vérével lettek létrehozva az ősi vámpírok. Tehát, itt a Bennett boszi már ellene volt a Petrova lánynak.
Ismerve a TVD-t, véletlenek úgy tűnik, hogy egyáltalán nincsenek, ezért ide kellett tennem Silas lehetséges hasonmását, vagy leszármazottját, mert ha hiszünk a rendszerben, akkor itt is jelen kellett lennie valahogy. Véleményem szerint hamarosan Damon-t is el kell helyeznie valahova ebben a katyvaszban a sorozatnak, mert nem véletlen, hogy 2009-ben és 1864-ben is jelen volt, és ő is szerette a Petrova lányt. Igaz, hogy 1000-ben Elijah és Klaus voltak szerelmesek a Petrova lányba, Tatia-ba. Lehetséges lenne, hogy a Mikaelson família valamilyen úton-módon tényleg Silas leszármazottja, vagy rokona? Lehet, hogy itt nyerne értelmet az a rejtély, hogy ki is Klaus apja?
De ami még fontosabb lehet: ki volt Tatia gyermeke, és annak ki volt az apja? Lehet, hogy itt kerülne a képbe Silas újabb hasonmása? 
Hiszen nézzük csak meg alaposan: amikor egy Petrova élt, ráadásul egy Bennett boszi mellett, akkor felbukkant a Silas hasonmás is 2009-ben és 1864-ben is, bár itt most egy emberről beszélünk, Stefan-ról. Ne feledjük el azt sem, amit a fenti spoiler ír: Silas szerelme volt az első Petrova (valószínűleg nem ez volt a vezetékneve, de az egyszerűség kedvéért én így neveztem őt). Tehát 2009-ben, 1864-ben és kb. 10-ben is adott volt a két hasonmás, illetve 10-ben az első, eredeti Petrova-val és Salvatoréval volt dolgunk (valószínűleg Silasnak sem ez a vezetékneve, már ha van, de itt az egyszerűség kedvvért így hívtam őt is.)

Itt a képen is láthatjátok, amit az imént írtam. Adott Silas, és a szerelme, a legeslegeslő Petrova (egy helyen azt olvastam, hogy talán Amara volt a neve). Qetsisay Bonnie-ék őse, Bennett-nek neveztem őt is. Szóval a hármas felállás most is adott: Petrova-Bennett-Silas Salvatore. Damonnak szerintem még nagy jelentősége lehet, amint végre ő is a helyére kerül ebben az egész zűrzavarban. 1000-ben és  10-ben neki is lehetett valami szerepe, de talán csak én kombinálom túl és neki talán nincs hasonmás felmenője:) Stefannak viszont szerintem lennie kell, mert nem sok értelme van annak, hogy majd 1850 évvel Silas halála után jönne csak el az első hasonmása. A köztes időben is kellett, hogy legyen, hiszen a szerelmének is HÁROM hasonmása volt az évezredek alatt. Mivel Elena, Katherine és Tatia között majdnem 500-500 év különbség volt, és Silas szerelme kb. 10-ben élt és halhatott meg, én még azt is meg merném kockáztatni, hogy valamikor 470-500 környékén volt még egy Petrova hasonmás, véleményem szerint a második. Rendszert mutat mindig a sorozat és ez lenne a logikus magyarázta szerintem.
Hm, a végén még kiderül, hogy jól állítottuk fel a sémát AnnPearl-lel a Kötelékekben és valóban 500 évente születtek a Petrova hasonmások.:D

Most már remélem ti is látjátok a megannyi kérdést, amire még választ kell adnia a sorozatnak, tekintve, hogy úgy tűnik, mindig van valamilyen rendszer a hasonmások vagy épp a leszármazottaik létezésében és kapcsolatában. A spoiler itt azt súgja, hogy Elena és Stefan örökre összetartozik. Csak remélni merem, hogy Elena nem hagyja majd, hogy valami természetfeletti hókuszpókusz döntsön a szerelmi életéről, és végül ő maga dönt végérvényesen Damon mellett. De lehet, hogy az a sorsa, hogy mindig őrlődjön a szerelemben? Katherine Petrova nem tudott dönteni Stefan és Damon közt. Tatia nem tudjuk, hogy döntött volna-e Elijah és Klaus közt, ill. nagy kérdés, hogy nem-e lehet, hogy valamelyikük Tatia gyermekének volt az apja? Szóval lehet, hogy 1000-ben nem a Salvatore-ok felmenői küzdöttek a Petrova lány szerelméért. És mi volt 10-ben? Mi van, ha Silas-nak volt egy vetélytársa, aki szintén harcolt a Petrova lány kegyeiiért? Mi van, ha itt lép a képbe a testvér-szerelmi háromszög, vagyis lehet, hogy Damon képében volt már akkor is egy testvére? Mi van, ha az a Petrova lány nem is választotta volna Silas-t, de még mielőtt ez kiderült volna, Qetsijay megölte a lányt? Nagyon el tudom most már képzelni azt, hogy Damon Silas testvérének, vagy esetleg a vetélytársának a hasonmása, vagy leszármazottja. Hiszen mi okból vonzódna annyira Damon is a Petrova lányokhoz? Szerette Katherine-t majdnem 150 évig, szereti Elena-t, jobban mint az életét, és Isobel is megvolt neki, bár ő nem hasonmás, de ugyanúgy a Petrova vérvonalból származik ő is. A szerelmi háromszöghöz kapcsolódóan halkan jegyezném meg, hogy Damonon kívül Elijah volt az, aki kicsit szorosabb kapcsolatba került több Petrova lánnyal: megcsókolta már Tatia-t, Katherine-t és Elena-t is. Elijah is két hasonmást szeretett: Tatia-t és Katherine-t. Klaus nem, szóval lehet, hogy a Mikaelson famíliának valóban köze van Silas vérvonalához?
Annyi, de annyi kérdés, hogy komolyan mondom, lassan én írok ehhez egy saját regényt:D Na jó, azt azért nem, elvagyok én most a saját kis külön TVD fanfiction világommal, a Kötelékekkel.:)

Összegzés? Hát drága olvasóim, ezért is imádom én annyira a TVD-t!:) A legjobb az, amikor az embernek megállás nélkül forognak a fogaskerekei a fejében, mert valami olyat csináltak a sorozatban, vagy éppen olyan spoilert kaptunk, hogy egyszerűen muszáj agyalni rajta. :D Most is ez történt és nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy most is beigazolódik-e majd néhány sejtésem. Mint írtam a nyáron, nagyon nem tetszett nekem ez a Stefan-Silas hasonmásosdi, és külön kiemeltem, hogy csak akkor lenne értelme számomra ennek, ha Silas szerelme Elena-ék őse volt. És voilá, jók voltak a megérzéseim: helyére került nagyjából minden és így már tényleg értelme van annak, hogy felbukkant még egy hasonmás a sorozatban.:)

Jaj-jaj, azt hiszem, hogy lesz még itt egy-két érdekes csavar, amit már alig várok.:)

Remélem tudtátok követni az eszmefuttatásomat és ha nektek is van valami véleményetek, akkor írjátok le, hogy ti mit gondoltok erről az egészről.

Addig is...
TVD forever, Delena forever:)

Morwen

39 megjegyzés:

  1. Egyetértek veled, vannak olyan kérdések és karakterek amik egyszerűen nem illenek be a kirakos se melyik helyére. Igen, én sem látom hol van vagy inkább mi a szerepe ebben a zűrzavarban Damonnak ?:):) Ha feltevésed/eszme futtatásod helyes, akkor nem is Mikelsonok az ősők, hanem a Salvatorek ? Feltételezve persze, hogy Silas is Salvatore! Eddig nagyon is arra utalatak. Zűrzavar ide vagy oda, de nem tudom, hogy észrevetted-e de mindig mindenben Damon a "vesztes fél", (utalok itt Kathrinere, ő is öt Stefant választotta, emlékezz az 1 évadra és valamilyen szinten Elenára is, mert a csaj nem is olyan rég még Stefant választotta). Ami még eszembe jutott, miért mindig Elenára vonatkoztatják a Petrova vérvonalat? Miért nem Katre, már csak ő az ember ebben a hasonmás mizériába. Egy másik megválaszolatlan kérdés - miért csak Elena - Stefan kötelék elszakithatatlan, ilyen meggondolásból Kat-Stefan is pont úgy kellene kötödjön? Nem is beszélve arrol, hogy Damon és Stefan is Kathrine vérével változott át annak idején. Ha lesz/lenne egy Damon hasonmás is az a jéghegy csúcsa lenne, nagyon is el tudom képzelni őt egy még nagyobb ellenfél (a szerelmi 3szögbe) szerepébe amiért a világ vámpirjai összefognak, ha túl akarják élni ezt a nem is kis slamasztikát. Nagyon szeretném már tudni mi/ki töltibe a hézagot Silas és a Mikelsonok között?! :):) Kb. ennyi, egyelőre... Ha idöd engedi és kedved is van, kiváncsi lennék mit szólsz az itt leirt gondolat menethez. ?!:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú, Damon hasonmása a naaagy főgonosz, amire utaltál? Kíváncsi lennék, hogy hol olvastad azt a spoilert, hogy Silas-Mikaelsonok-Salvatoreok összefognak majd egy még gonoszabb ellen. Én ebben most csakis Qetsijah-ra tudok gondolni, de ki tudja, lehet, hogy majd valaki más lesz, akit eddig még nem ismerünk. Mindenesetre akkor sincs még Damon elhelyezve a kirakósban, pedig nagy szerepe volt mindig is. Ha azt vesszük, mindig ő volt a "gaz" csábító Katherine és Elena esetében is és a vesztes fél is. De Elena most totálisan őt választotta!!!
      Abban tényleg igazad van, hogy amit a spoiler ír, az sántít ott, hogy miért csak a Stefan-Elena kötelék lehetne megtörhetetlen. Valóban mi van Kath-el? Pláne, hogy ő változtatta át a fiúkat és talán az sem véletlen lesz, hogy Klaus vérvonalából származnak mind.
      De tetszik amit írtál: egy galád, gaz, gonosz csábító, erkölcstelen, extraerős Damon ős, felmenő vagy hasonmás:D Lassan át kell írni a sorozat nevét Hasonmások naplójára:D

      Törlés
    2. Nem is rossz ötlet, mármint az át irás. Nem olvastam sehol a még nagyobb gonoszt, csak feltételezés, ez a JP. féle séma, az eddigi évadokra visszatekintve, kezdtük a kis gonosszal - 1. Kathrine Pierce, egy kicsit nagyobb gonosz - 2. Niklaus Mikelson, a még nagyobb gonosz - 3. Silas (Salvatore?). Következtetés a 4. gonosz, tádám. Kár, hogy nem tudjuk kivesézni a TVD-t személyesen is, csak irásban :):):)

      Törlés
    3. Hát, van benne valami. Mindig jött valami nagyobb gonosz, aki ellen összefogtak, majd végül bevéve a csapatba az addig aktuális főgonoszt, összefogtak az új főgonosz ellen. Hát, tényleg kíváncsi vagyok, hogy ki lesz a következő, mert amit írsz, abban tényleg van ráció, és eddig mindig ez volt.:)
      Miért, írásban nem jó kivesézni?:D Az is valami:))) Imádok TVD-t vesézni:D

      Törlés
  2. Érdekesnek tartom a leírtakat, de nem tudom mennyi lesz a valós belőle. Próbáltam követni amit írtál, de néha azért elvesztettem a fonalat, aztán a magamban összeraktam, hogy mi is akar most lenni. Mivel Mikaelsonék, alapvetően egy emberi család, akiket átváltoztattak vámpírrá, így nem biztos, hogy őket el kell helyezni szerintem ebben az egészben. Kivéve talán Klaus, hiszen az ő apja már egy létező természetfeletti lény volt. Így viszont nincs túl sok értelme, elsőként a vérfarkasok helyét, szerepét kellene rendberakni, hogy ők hogyan teremtődtek meg. Tehát még Klaus besorolása indokolt és emiatt félig az egész családé, de szerintem ez elhanyagolható.
    Illetve én magam is szintén kíváncsi vagyok Damon elhelyezésére.
    A többi amit írsz az a körforgás, a ciklikusság. Érdekes felvetés és akár a való életre is ki lehet vetíteni, akár lehet párhuzamot keresni egyes vallásokkal, de ez már tényleg nagyon elrugaszkodott dolog lenne. Ezzel persze magyarázható a fel-felbukkanó hasonmások.
    Amiket írtál azokban van ráció, de lehet kicsit túlgondolás, túlságosan sok dolgot beszélsz bele és amiért ez nem jó. A sorozat így alapvetően bár sok kérdéssel, de kiszámítható tulajdonképpen. Ezt a sémát követve bár logikus, de fenn áll a nézettség esése, mondván igazán újdonságot nem hoz a történet. A sorozat legfőbb célja pedig akárhogy is nézzük a profit, ami a nézettségből jön. A nézőt pedig meglepő csavarokkal tudják megtartani.
    Én el tudom fogadni amit írsz, de én azért kicsit többet, nagyobb durranást várok a TVD-től.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, tény, hogy "néha" hajlamos vagyok túlgondolni ezt-azt, de én szeretem mindenben meglátni és összerakni a rendszert és persze megérteni. Lehet, hogy emiatt kiszámítható lenne a sorozat, de nekem ez nem von le az élvezhetőségéből, inkább nagy ál-leeséseket produkálna csak.:)
      A Mikaelsonok kapcsán igazad lehet. Lehet, hogy őket nem kell már sehova sem helyezni, viszont a vérfarkasok keletkezése kapcsán tényleg jó lenne tudni, hogy ők miért is jöttek létre és ki által, mert amint tudjuk, nem maguktól születtek csak úgy a vámpírok sem. Bár a Mikaelsonok esetében ők válaszok voltak a vérfarkasok jelenlétére Mystic Falls-ban.
      Bocsánat a sok túlgondolásért, mondom, szeretek mindenben rendszert találni, és imádom, ha összeáll bennem a kép, még ha nem is biztos, hogy úgy lesz valami, ahogy sejtem.:) Viszont az 5. évad forog, és talán lassan válaszokat kapunk a sok-sok kérdésre:)

      Törlés
    2. Nem baj, ha szereted túlgondolni :) Az jó ha valaki gondolkodik az egyes részek után, csak ismervén a tengeren túli embereket ők nem biztos, hogy erre vágynak. A másik kontinensen inkább az akció, a meglepetés, ami nyerő, nem a nagy elméleti eszmefuttatások. És akárhogy is nézzük az a TVD legnagyobb piaca, oda készül a műsor, azokat az igényeket elégíti ki.
      Hogy ez jó vagy rossz, azt mindenki maga döntse el. Viszont érdekes elgondolás lehet -ha már így szeretsz gondolkodni -, hogy mi lenne ha európai sorozat lenne. Mert pl ez a nagy Stelena vonal is inkább kintre jellemző, hogy nagyon ragaszkodnak az eredeti párhoz, míg ahogy én észrevettem az európaiak néha még akár jobban elfogadják, ha a főszereplő másnál köt ki. Egyelőre nekem is úgy tűnik, hogy nem Damon mellett köt ki Elena, de remélem változtatnak rajta :)
      Nos igen én is kíváncsi lennék a vérfarkasokra, illetve hát ez miatt tényleg előtérbe kerülhetne újra Klaus. Kérdés, hogy kell-e. Most az The Originals nagyon meglódult és úgy néz ki a nézettsége is nagyon jó, tehát lehet, hogy nem lesz rövid életű. Egyelőre amíg megy az Originals én nem kívánom vissza Klausékat, bár most lehet elrontják a Klaroline vonalat, ami viszont nekem nagyon nem fog tetszeni :) Persze ügyesen kitolták majdnemhogy akármeddig ennek az ügynek a megoldását, de akkor is nekem egy nagyon szimpatikus páros lenne :)

      Törlés
    3. Klaroline vonal emiatt valóban parkolópályára került, hacsak nem végleg elásták. De én is úgy gondolom, hogy amíg mindkét sorozat él, addig nem lesz ennek a párosnak jövője, mert ahhoz valamelyiknek el kéne hagynia a sorozatát, ami szerintem nem Klaus lenne. Kérdés, hogy Car a TO-ba való lenne-e. Más ezzel kapcsolatban, hogy mi van, ha Hayley és Klaus összemelegszik majd, elvégre is lesz egy gyerekük, ami miatt persze nem törvényszerű összejönniük. De nekem most pár rész után máris szimpatikus lett Hayley, holott eddig szó szerint ki nem állhattam.
      Hát ha európai sorozat lenne... Nagyon jó kérdés, amibe már nem akarok belemenni.:D Remélem viszont, hogy nem lesz igazad és Elena a kezébe veszi a sorsát és kitart Damon mellett. Szépek együtt és sok viszontagság vár még rájuk az biztos, de ez nem azt jelenti, hogy az ő tüzes szerelmük ezt nem bírná ki. Túlságosan is egymásnak vannak ők teremtve és Elena szerintem egyáltalán nem illik már Stefan-hoz és szerintem nem is illett. A depis, szüleit gyászoló Elena igen. De mint tudjuk, ő sem volt ilyen, és teljesen másra vágyott volna. Pont arra, amit Damon mesélt neki a szülei halála előtt, amikor találkoztak. Szóval én nagyon remélem, hogy kitartanak emellett a szál mellett és nem teszik hiteltelenné az egészet, hogy újra Stelena lenne. A most emberi Katherine-t viszont simán el tudnám képzelni Stefan mellett. De ki tudja... Lehet a végén Damonnal lesz? Na jó, nem filózok tovább, mert a végén 1000 oldalas eszmefuttatást nyomok itt le nektek:D

      Törlés
    4. Igen ezek a variációk nekem is átfutottak a fejemen mind, de hát majd kiderül :) Remélem, hogy hiteles marad a sztori. :)
      Amúgy szerintem sem illene Car a The Originals-ba, viszont Car jellemének jót tenne Klaus. Legalábbis a mostani Car nekem nagyon idegesítő, túl sok lett. Eddig még elviselhető, de ezzel most túl sok lett.
      Tudom, hogy Delenás vagy, de szerintem nem kell ekkora kortárs beszéd itt mellette, mindenkinek vannak meggyőződései és ezeket úgysem lehet megváltoztatni. Bár én magam is Delenás vagyok, de szerintem nem kell ilyen oroszlánmódon védeni ezt a párost, kicsit sok a kortárs beszéd és már inkább negatív, elfogult hatást kelt, mintsem meggyőzőt. De ez csak egy személyes vélemény, a további ilyen hozzászólásaidhoz, eszmefuttatásaidhoz. Remélem nem baj, hogy leírtam. :D

      Törlés
    5. Abban én is egyetértek, hogy Car-nek jót tenne Klaus és érdekes páros lennének, még ha még mindig az is a véleményem, hogy a kettejük kapcsolata még nem érett meg, vagyis még egymáshoz nem értek meg. Most amúgy tényleg nagyon idegesítő Car, nem is tudom mikor volt utoljára ennyire, hogy is mondjam... Kiborító, igen, ez a jó szó rá. Az első évad elején még, amikor kis nyávogós, tipikus pompom lány volt, aki azért nyavajog, mert Elena-nak jut az új pasi. Remélem hamar visszaterelik a medrébe, mert jó is lehet most ez a mélyrepülése, de a tökös, rátermett Car-t jobban csípem.:)
      Húh, már itt is ennyire Delena-s voltam?:o Mentségemre szolgáljon, nem szoktam ennyire ez lenni, csak valahogy tegnap túl jó kedvem volt és túlságosan is kikivánkozhatott belőle a "Delena forever" életérzés:D Sorry és nem haragszok, hogy leírtad, máskor majd jobban odafigyelek erre is.:)

      Törlés
  3. Drága Morwen :)
    Figyelmetlen voltam és nem tudtam eddig hogy Neked is van oldalad, de ezentúl látogatlak majd Titeket is :)
    Elolvastam a fejtegetésedet, és nagyon érdekesnek találtam. Sok mindenben értünk egyet ismét. Több dologhoz is hozzászólnék:
    1: miért vannak vérfarkasok: nos ha az alkotók jól csinálják, akkor ezt is a vámpírokhoz kötik, mint a legendáriumok nagy része teszi. Az ősi mondák között szinte mindig ősellenségnek írják le a két fajt és nagyjából egy helyre teszik a keletkezésüket. (ki kell szakadni a Twilight borzalmaiból, bár ott a két faj (igaz hogy alakváltókról és nem vérfarkasokról volt benne szó) eredete megegyezik a legendákkal) Szerintem itt is hasonló lesz ez. A vérfarkasok azért jöhettek létre hogy kordában tartsák a vámpírokat. Nem véletlenül halálos a farkasok harapása a vámpírra. elmélet, de szerintem így kellene lennie
    2: a hasonmások...nos kezdjük Silassal. Szerintem arról, hogy mikor születik hasonmás a természet dönt. Silas borzasztó dolgot tett, ezért sokáig kellett senyvednie, amíg megszületett Stefan. Hogy ebbe a képbe hogyan jön majd be a Petrova hasonmások története az számomra még rejtély. Közvetve az a lány felelős mindenért, hiszen miatta szeretett ki S Q-ból, ő volt az aki miatt ez az egész túlvilág szétválasztása móka megtörtént és a többi. Ő biztosan ember volt, hiszen nem a természetfölötti túlvilágra került, mint a többiek. Ő mit billentett ki...nos azt nem tudni, de utána 1000 évre rá megszületett Klaus Petrovája, akit ugye felhasználtak az Ősök megalkotására és Klaus farkas énjének megkötésére. Na most: az én elméletem szerint nem lett volna szabad több hasonmásnak születnie. Katherine azért született hasonmásnak, mert az ő vérével lehetett volna megtörni a farkasos átkot. Ennek a vonalnak szerintem a Silas féle mókához semmi köze. Mivel Katherine meghalt, illetve átváltozott az átok megtörése előtt, kellett még egynek születni, hogy bezárulhasson a kör. Elvileg az ősi vámpírok megalkotásához mindegy lett volna kinek a vérét használják föl, itt az a nem egészen véletlen dolog, hogy pont Katherine és Elena ősét, az első hasonmást használták föl. Ezt szerintem Q irányította. Fogunk mi még vele találkozni szerintem...remélem

    Örülök hogy itt lehettem,

    Caius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Caius!

      Nem tudom mennyit láttál a Vámpírnaplókból, vagy figyelmetlenség volt csak, de az írásod 1-es részéhez hozzászólnék. A Vámpírnaplók története szerint a vérfarkasok már léteztek, mikor az első vámpírokat (azaz Klausékat, a Mikaelson családot vámpírrá változtatták). Tehát a farkasok nem a vámpírok miatt keletkeztek. El tudom képzelni, hogy valami más természetfeletti lény volt az ellenségük, de kérdés, hogy mik, mert a boszorkányokkal nem lenne sok értelme. Esetleg ha egy régi hatalmas boszorkány összetűzésbe került valakikkel és így megalkotta a vérfarkasokat ezt tudom elképzelni. Majd később ugye megalkották a vámpírokat is, akik ugyebár az ellentétei lettek valamilyen szinten az előbbi fajnak.
      Remélem nem bánod a helyesbítést.

      Törlés
    2. Nem bánom, de nem tekintem helyesbítésnek már bocs. Te azt felejted el, hogy NEM az Ősi család volt az első. A varázslat amivel Esther átváltoztatta a gyerekeit már réges-régen létezett. Az akkori "Benett" boszorkány mutatta meg neki hogy hogyan kell, bár ő maga nem akarta használni. Az első vámpír Silas, Klaus családja előtt 1000 évvel. Bár ő maga nem alkotott elvileg soha vámpírt, ő volt fajának az első szülötte. Nem azt mondtam hogy ez így lesz, csak arra utaltam, hogy lehet ehhez a szálhoz is nyúlni. Én a két fajt egy pontra vezetném vissza, számomra így lenne értelme az egésznek.

      Caius

      Törlés
    3. Isten hozott itt Caius itt!:)

      Pedig én párszor utaltam rá, hogy van saját oldalam, de úgy tűnik, tényleg nem figyeltél:p Ejnye-bejnye:D Amúgy annyit javítanék, hogy az oldalt egyedül viszem, mert AnnPearl, akivel indítottuk ketten, már réges-régen kiszállt az írásból és a szerkesztésből.
      Reagálnék is arra, amit írtál.

      Vérfarkasok: amit írtál, abban nagy rációt látok, hisz kell, hogy legyen valami alapja annak is, hogy élnek egyáltalán vérfarkasok. Még azt is el tudnám most így hirtelenjében képzelni, hogy Qetsijay bosszúból meg is átkozta Silas vérvonalát, és talán Silas vérvonalát (vagy egy részét) sújtja a vérfarkas átok. Ez csak azért sántít, mert akkor miért is nincs benne a vérfarkas gén a Salvatore vérvonalban? Szóval ez csak egy nagyon nagyon feltételes tipp.:) És ha már itt említetted a "természet dönt mindenről" dolgot... Annyi helyen említi ezt mindig a TVD, és már megfordult a fejemben, hogy mi van, ha ezt is valami felsőbb hatalom irányítja. Nem hinném, hogy idáig menne a sorozat, és most nem feltétlen valami istenségre gondoltam. Csak megfordult a fejemben, hogy ki/mi dönt arról, hogy hol is legyen az az egyensúly, aminek meg kellene lennie, de sosincs meg? :D 1000 dolláros kérdés, igaz?:D

      Amit a hasonmásokról írtál, ez is szerintem lehetséges, sőt. Mivel Klaus vérfarkas énjének a megkötése miatt kellett 500 év múlva új Petrova, lehet, hogy tényleg nem is szabadott volna Kath-nek megszületnie, csak pl. mondjuk Elena-nak, De ki tudja, lehet, hogy Tatia-nak kellett volna lennie az első és utolsó hasonmásnak. Erre is remélem, hogy hamarosan választ kapunk majd.:)

      Szerintem az évad nagy durranása lesz, hogy valahogy behozzák a képbe Qetsijah-t, aki hasonlóan brutális erővel rendelkezhet majd, mint Silas. Kérdés, hogy mivel Silas fajának első vámpírja is, erősebb lehet-e Qetsijah-nál? És ki lesz most ebben a csatában a "jó", aki mellé kell majd állnunk? Gyanítom, hogy Silas lesz az:D

      Nagyon örülök, hogy idetaláltál Caius és annak is, hogy leírtad a véleményed:)
      Várlak majd még vissza, szavadon foglak :D

      Ui: Mindig meg akartam kérdezni, de most meg is teszem. Vámpírnaplós oldalon írsz jó ideje, közismert Twilight névvel. Ezek szerint csak véletlen? ->"ki kell szakadni a Twilight borzalmaiból"

      Törlés
    4. Nos a nevem :) Való igaz hogy a Twilight-ban is szerepel egy Caius, mint a hatalom egyik képviselője. Még nagyon az elején, a filmek előtt nagy rajongó voltam, bár a nevem csak véletlen. Mármint hogy a könyvekben is ezen a néven futott valaki. Már régebben is használtam a Caius-t. A története a könyveknek nagyon megfogott anno, mert ott az én képzeletemre volt bízva minden. (megjegyezném ott is nagyon untam a huzavonát a szerelmi szál körül, de végül hoztak egy katartikus végkifejletet, ami nagyon tetszett), Aztán megjelentek a filmek, és számomra értelmét vesztette az egész. Sem a főszereplő színészek, sem az eljátszott történet (ami bár a könyvekre épül, számomra mégis kevesebb) nem nyerte el a tetszésemet. (egyébként tény és való, hogy a kedvenc fővámpírom Caius volt. Nem jutott neki nagy szerep, de valamiért mégis ő volt nekem a legérdekesebb karakter)
      Remélem kielégítő a válaszom :)

      Caius

      Törlés
    5. Ui az új rész szerintem sok mindenre választ ad majd :) Többek között arra, mit is bolygatott meg Silas szerelme :)

      Törlés
    6. Tökéletesen az volt a válaszod és teljesen egyetértek veled, amit a filmről és a könyvről is mondtál.:) De mit is várnánk a könyvadaptációktól? Sose sikerülnek annyira jóra, mint a könyv és kevés esetben adják vissza azt, amit a könyv elénk tárt. (Eddig legnagyobb részt ez a Gyűrűk Ura tudta nálam teljesíteni, de az sem 100%-osan). A Twilight igazi varázsa szerintem is csak a filmekben hatott, és nem csoda, hogy a túlzottan "elnyálasított" film miatt sokan utálják és a könyvnek sem adnak sok esélyt. Pedig Meyer szerintem nagyon tehetséges író és jól összerakta végül a Saga-t, remek befejezéssel, ahogy írtad.:)
      Amúgy érdekes valóban, hogy Caius-t választottad "kedvencnek", mert valóban nem sok szerep jut neki és keveset tudunk róla. De ha nem innen ered a névválasztás... Kíváncsi lennék, hogy honnan, mert a Twilight-ban sem volt annyira új nekem a név, de nem emlékszek, hogy azelőtt hol találkozhattam még vele.:)
      Az utolsó mondatom tekintheted költői "kérdésnek" is, bár tényleg kíváncsi lennék a névválasztásodra, pláne, hogy eddig tényleg azt hittem, hogy a Twilight-ból van.:)

      Törlés
    7. Névtelen, ne csigázz, mert most nem tudom még megnézni a részt.:p De azt hiszem este ezt sürgősen pótlom majd:) Nagyom kíváncsi vagyok azokra a "válaszokra".

      Törlés
    8. Bocsi, az is én voltam, csak elfelejtettem aláírni :)
      Amúgy maradjunk annyiban, hogy ez egy nagyon ősi név, és én szeretek visszanyúlni az ősi dolgokhoz :)
      Caius

      Törlés
    9. Szóval maradsz titokzatos, értem én:)
      Be lehet ám jelentkezni sok helyre, mielőtt hozzászól az ember, de ha nem akarod, marad az aláírás, különben nem tudom/tudjuk, hogy te írtál:) Pláne ha nem írsz alá.:D

      Törlés
  4. Kedves Névtelen!
    Valóban nem a Mikaelsonok voltak az első vámpírok, hanem Silas, most már ezt is tudjuk. Valóban kérdés szerintem a keletkezésük, bár ahogy Caius is írta, ha nagyon a helyükre akarjuk illeszteni a farkasok létrejöttét is, akkor szerintem is úgy van értelme, ha egy pontra vezetjük vissza őket, mégpedig a jelenlegi tudásunk szerinti elsőhöz, Silashoz.
    Csak ki ne derüljön később, hogy még nála is öregebb és "elsőbb" vámpír is létezik:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos én tisztában vagyok azzal, hogy Silas is egyfajta vámpír. De a tényszerűség kedvéért ő maga is kikéri a sorozatban, hogy senki ne nevezze vámpírnak. És ha megnézzük a képességeit képes mások gondolatát olvasni, a megigézés is teljesen másképp működik nála, valamint nincsen olyan gyorsasága vagy ereje, mint a vámpíroknak, így én őt NEM TEKINTEM VÁMPÍRNAK. tehát nem feledkeztem meg róla, egyszerűen csak nem sorolnám ezen lények közé, mivel másfajta képességei voltak. És lehet, hogy Mikaelsonékból teremtett fajnak vn köze hozzá, mégsem tudom azonosítani a kettőt.

      Törlés
    2. Tény, hogy nem teljesen ugyanolyanok, de amennyire a Mikaelsonok is kicsit másak, mint a többi vámpír, attól még ők is vámpírok. És valamilyen szinten minden vámpír képes belemászni a másik fejébe.
      Lehet, hogy ő nem tekinti magát annak, de akkor is létrehozták és lehet ettől függetlenül is az ő keletkezéséhez kötni majd a vérfarkasokat is, bár kérdés még számomra is, hogy hogyan. Talán a TO-ból tudjuk majd csak meg, hogy mi is a vérfarkasok története. Vagy majd egy új évad ad erre választ.
      Én Silast nem is tudom, hogy hova sorolnám. Vámpír is, valamennyire talán boszorkánynak is mondható egyes erejei miatt. Ő egy különleges a fajtáján belül, az biztos, és szerintem Qetsijah is tartogat majd meglepetést nekünk:)

      Törlés
    3. "Én voltam az első. A vámpírok nem többek az én undorítóan kiforgatott verzióimnál. Megölhetetlen, halhatatlan médium vagyok és hogy működőképes legyek emberi vérre van szükségem. De soha ne nevezz vámpírnak!"
      Szerintem akár annak tekintjük, akár nem ő bizony vámpír. Az ősök is többre képesek, mint egy átlagos idősebb vámpír, (bár itt jegyezném meg hogy amit én hiányoltam belőlük, az a plusz, az az erő ami különlegesebbé tette volna őket a többiektől, Silasban megvan)
      (már csak azt nem értem hogy ő hogyan tudott médium is maradni. Rebekah anno azt mondta az anyja azért nem változtatta át saját magát is vámpírrá, mert boszorkány szeretett volna maradni. Vagy az egyik, vagy a másik. Bonnie anyját is kirekesztik a boszorkányok és elveszíti az erejét....mondjuk tény hogy őt átváltoztatták, nem pedig teremtették.)
      Caius

      Törlés
    4. Talán azért maradhatott az, mert ő volt az első "vámpír" és nála még nem tartotta fontosnak a természet, hogy megfossza az egyiktől, vagyis még nem volt szükséges egyik vagy másik "oldalra" sorolni a természetfelettieket. Talán csak a Mikaelson-oknál kellett így közbeavatkozni.
      De most, hogy ezt így írtad. Mi van, ha Qetsijay irányítja ezt az egész természetfeletti dolgot és tesz egyensúlyt, amit annyira követel mindig a természet? Mi van, ha Silas azért maradt ilyen erős médium is, mert Silast képtelen volt ettől megfosztani Qetsijay?:o Vélemények?:)

      Törlés
    5. Hát Qetsijay nagyon erős boszorkány :) Nézd csak meg az új részt.... :)
      Caius voltam

      Törlés
    6. Jaj, még egy ilyen "beszólás" és nem tudom mit csinálok :D Csak este tudom majd megnézni...:S

      Törlés
  5. Kedves Mindenki!

    Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy Silas az első halhatatlan vagy természetfeletti lény vagy nevezzük akárminek, de nem vámpír. Ettől persze lehet köze a vérfarkasokhoz, hiszen mint írtátok is Silas egy médium. lehet, hogy a többi természetfeletti lény léte hozzá köthető, de számomra akkor is egy külön kategória marad. :) De hát mindenki azt lát bele amit szeretne.
    Illetve a vérfarkasok azért is külön kérdés, mert ők nem halhatatlanok, ők élő emberek, nem mint a vámpírok, akik haláluk után kapták meg az erejüket, míg a vérfarkasok élnek és meg is öregszenek.

    Én remélem, hogy nem Qetsijay irányítja, mert nekem Bonnie után elég a szuper erős boszikból, már bocs. Azt a karaktert is szerintem túlságosan elnyújtották. És én magam nagyon remélem, hogy tényleg valóban maga a természet irányít mindent, nem valaki "szórakozik vele". nem tudom, hogy Silas ellenfele egy másik személy, vagy tényleg a már létező kisebb erejű vámpírok összefogása lesz, de akkor is én remélem, hogy nem egy személy irányít mindent. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekes a felvetésed és tény, hogy Silas valóban egy külön kategória, minden tekintetben. Hogy hol és kinél az igazság? Hát, talán egyszer választ ad erre a sorozat, talán nem.:)
      Vérfarkasok kapcsán pedig minél jobban boncolgatjuk a témát, annál kíváncsibb vagyok az ő történetükre és a keletkezésük okára, miértjére, kiváltó okára. Félig lehet plusz hatalomnak nevezni amit írnak, de nem véletlen hívják sokan átoknak. A kérdés már csak az, hogy miért? Hisz csak akkor aktiválódik a vérfarkas gén, ha ölnek. Kérdés: kitől és miért kaphatott a vérfarkasok vérvonala egy ilyen büntetést (feltéve, ha mind egy vérvonalból származik valahonnan nagyon régről)?
      Bon-bon kapcsán aláírom én is, hogy már túl van nyújtva a sorozatban a karaktere és már nekem is elegem volt anno a szuperbosziságából.
      Mindenesetre vicces lenne szerintem, ha valóban egy valaki rángatná a természet egyensúlya szálat meg mindent:D Kínomban tuti, hogy sírnék a röhögéstől:D Vagyis nem biztos, hogy a sorozat jövőjét tekintve pozitív kimenetele lenne egy ilyennek:)

      Törlés
    2. Ha Bon - Bonról azt hiszitek, hogy szuper boszi, akkor nagyon sürgösen nézzétek meg az új részt. Szerintem egy újabb "vita/boncolgatás" elébe nézünk. Amúgy szerintem még nagyon vissza siratjuk Niklaus Mikelsot, az már tuti!!!!!:):):)

      Törlés
    3. Megvolt, megnéztem, pótoltam minden lemaradást.:) Vélemény: tetszett a vonal, amerre halad a sorozat, tetszett a hasonmások story-ja és tetszett, hogy Damon és Elena ennek ellenére is azt mondták: csessze meg az univerzum, szeretjük egymást és itt a pont.:) A sorozatnak nem lenne nagy csavar ezek után, ha Stelena lenne a végeredmény, mert abban akkor nem lenne semmi "munkája" a karaktereknek, hisz akkor csak egy előre leosztott játékot játszannáak le, amit nekik osztott a sors. Szóval Maresz, szerintem a kedvencünk lesz a végeredmény.:) Szerintem.:) Amúgy meg ahogy meg lett törve a kötelék is Damon és Elena közt, úgy szerintem ezzel a természetfeletti akadállyal is lehet majd kezdeni valamit és majdcsak kiiktatják ezt is valahogy. Okkal kötődött Elena Damonhoz, és lehet, hogy végül valahogy ez lesz a kulcs a "hasonmások összetartozása" dolog ellen.
      Qetsijah kapcsán meg... Nagy boszi, tény, de nekem nem tűnt annyira negatív figurának, inkább megkedveltem most.:) Fura, nem?:) Az Utazók vonala is kíváncsivá tett, tetszik ez az új vonal, bár még sok kérdés van velük kapcsolatban, a létükről, kik is ők, miért élnek, mi a létük célja, stb stb. Izgalmasnak ígérkezik ez is szerintem.:) Csak Mattet féltem most egy kicsit... Nehogy elveszítsük majd őt is az évadban...
      Ó, és a kedvencem!:) Örülök, hogy jól olvastam egy helyen, még a rész előtt, hogy Amara volt Silas "szerelmének" a neve. Mennyire más Qetsijah oldaláról is megismerni a storyt, nem?:)

      Törlés
    4. Qetsijahát nem negatív figurának mondanám, inkább erőszakosan szélsöségesnek. Át verték, nem az első és nem is az utólsó, de hallani a storyt az ő szemszőgéből is, hát... nem tudom miért van olyan utóiz hatása? Ami még midig nem fér a fejembe, miért mindenki Elenára/hoz vonatkoztat, miért nem Kathrinere? Ő az ember! Le maradtam volna valamiről, nem vettem észre valamit, valami fontosat? Ezek szerint nem Tatia volt az első Petrova, Qetsijah cselédje Amara? Ok, Silas nem tud mentálisan irányitani, de attol még pont olyan erős varázsló mint az exe, nem? Egy kicsit az is aggaszt, hogy Stefan mindent elfelejtett, semmire sem emlékszik, itt a boszi keze van megint a dologban, ahogyan az álmok manipulálásánál is. Szerintem arra játszik, hogy Stefan újra és újra beleszeressen Elenaba, és itt megint felvetődik a kérdés, miért Elena, miért nem Kathrine, ráadásul Elena a vámpir, és ha hinni lehet Silasnak az emberi Kathrine vére maga a gyógyir. Erre menne ki a játék, hogy megitatja a vért Stelenával, de miért, igy is simán bármikor kivonhatná őket a forgalomból, meg van hozzá az ereje és képessége is. Sőt, nem is kellene Silas közelébe se mennie, hisz összekötötte őt Stefannal. Az utazókkal kapcsolatban pedig, ők is Silas kiiktására vannak itt, gondolom, csak a miértre nem látom a választ, még. Damon szerepe még mindig nem tiszta a számomra ebbe a slamasztikába. Ami Delenat illeti, csak annyit mondanék a következtetésedre, hogy ÁMEN RÁ, úgy legyen. No, meg az, hogy okkal kötödött Elena Damonhoz, lenne a kivétel a szabály alól, ez esetben az univerzum alól. A gond csak az, hogy jelen pillanatban egy nagyon örült, szélsősőgesen bosszúszomjas boszi irányitja az univerzumot. És amig ez igy van sok eséjük ellene nincs, hacsak nem hozzák vissza Bon-Bont. Tovább agyalni a dolgokon, tovább kombinálni semmi értelme.

      Törlés
    5. Én sem értem, hogy miért mindent Elenára vonatkoztatnak, amikor ugyanúgy Katherine-t is szerette Stefan, sőt. Ha valóban igaz ez a hasonmás mizéria dolog, akkor Stef-nek sosem szabadott volna elfelejtenie Katherine-t, hiába mire felbukkant újra, ő már Elenát szerette. Szerintem ez lehet a kulcs. Az, hogy a Silas hasonmás is képes kiszeretni Amara hasonmásából. Silas is utálja Katherine-t. Elena-val kapcsolatban még nem nyilatkozott.
      A másik a Delena-Stelena kapcsán. Már leírtam, hogy miért gondolom azt, hogy csakazértis Delena végeredményt akarnak majd. A másik, ami az ő malmukra hajtja a vizet, az az, hogy az amcsik pláne szeretik azt a "fordulatot", hogy az ember a kezébe veszik az irányítást, ő dönt a sorsáról és nem valaki/valami más. A másik, amire szerintem a karakterek is előbb utóbb rájönnek majd, az az, hogy míg Silas-Amara-nál nem tudott egy kapcsolat kiteljesedni, addig Elena és Stefan már végigélték a sajátjukat és eddig működött csak. Jött valaki, aki hiába univerzum ide vagy oda, Elena mégis beleszeretett és még kötődni is képes volt hozzá, okkal. Szóval a lényeg, nekik volt lehetőségük egy kapcsolatot végigjátszani, míg az előző hasonmásoknak nem feltétlen. Kath-nek sem Stefannal. A másik, most már egyre jobban gyanítom, hogy Tatia gyereke Silas hasonmásáé volt, és talán meghalt addigra a Silas hasonmás, mire Tatia kavart a Mikaelson-okkal.
      BonBont még ennek ellenére se várnám vissza. Sok, és szerintem nagyon lehúzza Jeremyt is, nem hagyja a maga erejében kiteljesedni a karaktert. Qetsijah egy kicsit kattant, bár ha belegondolunk, Silas volt a szemét, álszent és kétszínű. Csak én látok párhuzamot ebben Stefannal??? Nem a szerelem kapcsán, hanem pl. a vérivás, meg a "gonosz vagy Damon, mert emberi vért eszel" régi dumái miatt. Aztán meg kiderült, hogy igazi ripper, ha vért iszik. Amúgy el tudom most már azt is képzelni, hogy a Silas hasonlósággal van összefüggésben a vérrel kapcsolatos kontroll problémája.
      Mellesleg ahogy anno a 4. évad kritikámban írtam, így már elfogadható nekem ez az egész hasonmásosdi, minden értelmet nyert és nincs simán csak véletlenszaga az egésznek.:)

      Törlés
  6. U.I.
    Magyarázza már meg valaki ezt az egész miért mindenki Elenára/hoz vonatkoztat, miért nem Kathrinere? Ő az ember! Damon "büntetése" pedig az, hogy újra és újra végig kell néznie hogy Stelena egymásba szeret? Ok, "büntetés" de miért. Áh, semmi értelme boncolgatni, úgy is biztos egész más magyarázat lesz a vége, mint amire számitunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy ez a büntetősdi lesz a kulcs Damon szerepének a tisztázására is. Ki tudja.:) Amúgy nem hiszem, hogy az számítana Stefan Elena-ra való vonatkoztatásában, hogy Kath ember lett. Talán csak azért mindenki Elena+Stefant köti össze az univerzum hülyesége miatt, mert a kettejük kapcsolata még frissen lezárt csak, és Stef még imádja Elena-t, Elena pedig törődik vele. De azt is el tudom képzelni ezek után, hogy Q. varázsolt rá valamit bosszúból, hogy így tegyen. Tudni kéne felejteni, csak hát egyik "öreg" sem bír....
      Még azt is el tudom képzelni, hogy az volt a kulcs az Amara-hasonmás számára, hogy megtörje a hasonmások egymásra találásos baromságát, hogy vámpírrá változzon, amire talán bónusz, ha kötődik is a teremtőjéhez. Szerintem ez az ami egyensúlyt hozhat Elena számára és segíthet neki a SAJÁT döntését meghozni. Hisz emberként tényleg Stefant választotta, holott Damon-t is nagyon szerette. Aztán vámpírként az érzések felerősödnek és itt a pont, ezért lett Delena szerintem. Nem tudom, hogy mennyire sikerült a saját szemszögemből választ adnom a kérdésedre. Már ha sikerült.:) De ez csak az én véleményem.:)

      Törlés
    2. Nem véletlenül imádlak :):):) !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
    3. Nem tudom mit mondtam, de köszönöm:)))

      Törlés
  7. Egy valamit nem értek! A Tatia szerelmi háromszöget.Ott nyem úgy volt, hogy Elijah és Klaus voltak a szerelmei? De javíts ki ha tévedek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De igen. Azóta sok minden kiderült az új részekben, és itt a találgatás tárgya az volt, hogy az ő idejükben volt-e valami fontos szerepe a Silas hasonmásnak, ill. Damonnak elődeinek lehetett-e szerepe. Hogy erre valaha választ kapunk-e... Jó kérdés.:S

      Törlés