2012. január 30., hétfő

Újra jelentkezés

Sziasztok!

Nos hirtelen nem is tudom, hogy mit mondjak. Igen, sajnálom, hogy ez egyik pillanatról a másikra történt. Nem is hittem volna, hogy ennyi embert érdekel a történet. Szóval ha adtok még nekem időt, akkor összeszedem magam és igyekszek befejezni a történetet. A magánéleti zűrjeim miatt egyszerűen erre a döntésre jutottam, és talán elhamarkodott volt. De időben, energiában egyszerűen nem fért bele...


Mindenben igazatok van, a másik blogot is visszaállítom arra az időre, míg elolvassátok a befejezést. Az a történet ott végleg véget ér. Már régóta meg volt írva, csak nem egyben hirtelen tettem fel mindent. Most ezt pótolom még a mai meg a holnapi nap folyamán.
A profilom törlésének megvolt az oka. Azt vissza nem szeretném állítani, így tényleg a türelmetek kérem míg időm és energiám lesz a Kötelékeket befejezni.

Köszönöm, hogy írtatok és hogy megmutattátok, mennyire a szíveteken viselitek az oldal sorsát, illetve, hogy mennyire érdekel titeket a történet(ek). Amint lehetőségem lesz rá, befejezem. ÉRTETEK!:)

Morwen

8 megjegyzés:

  1. Helyes!!! Ez a beszéd!!! És köszönjük!! :P

    VálaszTörlés
  2. ezaaaaaaaaaaaaaaaaaaz! :DDDD
    köszi köszi köszi köszi köszi köszi köszikösziköszikösziköszi köszi köszi♥!
    I LOVE YOUUUU!!! :) és persze a blogod is! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönjük!♥ Ez a helyes döntés :P :DD

    VálaszTörlés
  4. Jajdejooooo!!!:dDDDD<3
    Köszönjük szépen!!!!!!
    Imadommmmmmmm!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Már alig várom!!!!!!!
    Hajráá!!!:)))))))))))))
    köszönjük!:)
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    VálaszTörlés
  6. Van egy ötletem az oldal megmentésére! Nem biztos ti is jó ötletnek tartjátok, de miért nem adjátok át valakinek aki folytathatja? :D (megjegyzem ez csak egy ötlet)

    VálaszTörlés
  7. Most kicsit megnyugodtam!!! Profil törlés....??? Mi lemaradtam valamiről??? :/ <3

    VálaszTörlés
  8. Hello .még nem írtam de megjegyezném hogy nagyon teccik a történet (kötelékek) .nagyon kíváncsi vagyok elijah és katherine kapcsolatára a folytatásban. Mikor lesz folytatás??

    VálaszTörlés