2011. október 14., péntek

Változások - AnnPearl távozik


Sziasztok!

Sajnálattal tudatom Veletek, hogy néhány változás történt. Ez az oldal további működését nem befolyásolja, tehet ezentúl is számíthattok majd minden héten pénteken a soron következő fejezetre.

AnnPearl egyéb teendői miatt elhagyja az oldalt, legalábbis mint szerző nem fog tovább részt venni a munkákban. Ezután egyedül fogom vinni az oldalt és remélem, hogy továbbra is meg lesztek elégedve a fejezetekkel. Igazából már egy jó ideje így megy ez, de jómagam is és AnnPearl is bíztunk abban, hogy hamarosan vissza fog térni és tovább írunk majd együtt. De ez sajnos nem történt meg, az átmeneti időszak tartóssá vált. Végül AnnPearl egy végleges döntést hozott és kilépett, bár én mindig nyitva tartom előtte az ajtót, ha bármikor úgy érzi, akkor én is, és remélem, hogy Ti is szeretettel várjátok őt vissza.

AnnPearl elfoglaltságát az is mutatja, hogy ezt a bejegyzést is én írtam meg, mert ennyi szabad ideje sincs sajnos. De ha lesz egy kis ideje, akkor talán ő maga is elköszön majd Tőletek.



***********************************************************************************

Mint mondtam, az oldal zavartalanul fog ezután is működni, minden pénteken, ahogy megszokhattátok újabb rész jön a Kötelékekből. Most megragadom az alkalmat és válaszolok Nektek egy kérdésre, amit már többen kérdeztetek is. Sajnos most nem fog még egy TVD fanfiction indulni az oldalon. Ezt gondolom megértitek, hogy miért, hiszen egyedül írok már egy ideje. Mint tudjátok van egy másik saját oldalam, ahol más témában írok ugyan, de azt sem tervezem abbahagyni. Jelenleg én is dolgozok és egyetemre járok és igazán örülök, hogy ezt a két történetet tudom írni. Ha nem lennék leterhelve, akkor talán índulna még egy fanfic, hiszen volt már arra példa, hogy egyszerre négy történeten dolgoztam, folyamatosan. De most ez a kettő van, illetve egy, mert a másik blogom történetével egy időre be vagyok tárazva. (Nyári elődolgozás.:D) Szóval a Kötelékek nem fog abbamaradni, nagyon sok ötletem van még ezzel kapcsolatban, és jelenleg "nem látom még a végét".:) Vagyis még jó sokáig élvezhetitek a történetet.:) Azért, hogy minden héten újabb és újabb rész legyen, szeretnék maradni a heti egy publikálásnál, mert jelenleg ez az, amit biztosan teljesíteni tudok. Remélem megértitek és továbbra is izgatottan várjátok majd az újabb és újabb részeket. Igyekszem ugyanolyan izgalmas és szenvedélyes történeteket írni, mint amit eddig megszokhattatok.:) 

Végül még egy apróság. Ha a többség azt szavazza meg, hogy tegyük át a publikálás időpontját egy órával előbbre, akkor teljesítem a kéréseteket. A mai rész még biztosan este 21:00-kor fog felkerülni.

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést:) A véleményeteket azt hiszem, hogy most is szívesen veszem én is és AnnPearl is.:)

Morwen

1 megjegyzés:

  1. Szia!!! Nagyon Sajnálom!!! :( Én kedveltem AnnPearls és rettentően sajnálom hogy abbahagyta!!!! De megért!!! :) És akkor ezennel is Viszlát Ann , remélem majd ha lesz időd visszajössz!! :D <3 Kötelékek!!! <3 :D Juhu , sokáig fog tartani!!! :D Biztos vagyok benne hogy a blog ill. történetet nagyon jól fogod egyedül is csinálni Baba!!!! :D <3 Sok Pussz!!! :D <3 Demi

    VálaszTörlés