2011. október 14., péntek

Kötelékek - Pókerarc (kilencedik rész - harmadik fejezet) 18+



Isobel mosolyogva állt Bonnie felett, akinek a szívéből egy tőr állt ki.
- Az üzenetet még nem adtam át - mondta mosolyogva Isobel. - Velem nem olyan könnyű elbánni Elena. Mindenkit megölök, aki fontos neked. A játék elindult!
Isobel lehajolt Bonnie-hoz, és kihúzta a tőrt a szívéből és ugyanazzal a mozdulattal a szíve felé lendítette. Elena azonnal megszakított a kapcsolatot Katherine-nel és mielőtt elérte volna a tőr Isobel szívét, elkapta a lendülő tőrt és a szoba másik végébe hajította.
- Miért? - üvöltötte Elena sírva és megrázta Isobel vállát. Közben lenézett a földön holtan heverő Bonnie-ra. A gyűrű már az ujján volt, de tudta jól, hogy az nem fog hatni, mert Isobel nem természetfeletti módon akarta megölni őt. Isobel ujján is rajta volt a gyűrű, de az öngyilkosság ellen az sem védte volna meg őt.
- Meg kell halnom - mondta nagy nehezen Isobel és próbált kiszabadulni Elena szorításából.
- Meredith - suttogta maga elé döbbenten Katherine. Lassan odasétált Bonnie-hoz, letérdelt elé és megfogta a karját. - Talán nem ürült ki a vér a szervezetéből.
- Mi történt? - rontott be a szobába Damon a nyomában Pearl-lel.
Elena sírva megrázta fejét, és leültette Isobelt egy székre.
- Pearl, kérlek, hoznál nekem köteleket? - kérdezte Elena, mire Pearl csak bólintott, és egy másodperc múlva már Elena kezében voltak a kötelek. Elena szorosan lekötözte Isobelt, eközben Katherine pedig felkapta a földről Bonnie-t és óvatosan az ágyra fektette. Némán állt felette és nézte a halott boszorkányt.
- Boszorkány nélkül maradtunk... Esélyünk sem lesz megölni Meredith-et, vagy kihallgatni Elijah-t - mondta fejcsóválva Pearl.
- De van boszorkányunk, csak éppen meg van igézve. Ki tudja, hogy valójában mellénk állna-e. Valószínűleg Meredith akkor kapta el, amikor fogva tartott engem. Vagy miután megszökött tegnap este - mondta Katherine lesújtva, mire Pearl döbbenten nézett rá, végül bólintott. - Megnézem Elijaht, rég kapott vasfüvet.
- Én pedig Caroline-t veszem kezelésbe - sóhajtott fel Pearl, és magára hagyták Elenát, Damont és Isobelt, a halott Bonnie-val.
Elena odasétált Bonnie ágyához, leült a boszorkány mellé és sírva a mellkasára hajolt.
- Sajnálom Bonnie. Annyira sajnálom - mondta zokogva Elena. Damon egy szempillantás alatt mellette termett és átkarolta Elenát. - Hibáztam.
- Elena, nem, nem tudhattad, hogy Meredith igézése alatt állt az édesanyád - mondta Damon csitítóan. Felhúzta Elenát az ágyról és szorosan magához ölelte.
*
Katherine lement a pincébe és mérgesen nyitott be Elijah zárkájába. A vasfüves fecskendő a kezében volt és úgy hajolt a még mindig földön fekvő Elijah fölé. Amint lendítette a fecskendőt a legnagyobb döbbenetére Elijah szemei kipattantak és azonnal elkapta a kezeit. Katherine döbbenten nézett rá, de még mielőtt szólhatott volna Elijah máris a falhoz szorította őt és a kezét a szájára tette.
- Tényleg azt hitted, hogy olyan erősek vagytok, hogy elbánhattok velem? Az Elsők közé születtem, nekem a vasfű egy egyszerű kis édesség. Csak a teremtetett vámpírokra hat.
Katherine döbbenten nézett rá, de nem tudott szólni, mert Elijah túl erősen fogta be a száját.
" - Elena, hallasz? - kérdezte a fejében Katherine az emeleten tartózkodó Elenát.
- Igen - hallatszott a döbbent válasz a fejében. - Mi történt?
- Tűnjetek el! Elijah végig magánál volt, elkapott. Nem hat rá a vasfű. Bonnie halott, elvesztünk.
- Segítünk! - tiltakozott Elena.
- Nem! Nem tudtok! Tűnjetek el!"
Elijah elmosolyodott és olyan közel hajolt Katherine-hez, hogy Katherine tisztán érezte az arcán a leheletét.
- Ne nézz ennyire ostobának! - mondta nyájasan Elijah. - Elena! Ha megpróbáltok elszökni, esküszöm, hogy azonnal megölöm Katherine-t és titeket is, még mielőtt az ajtóig érnétek! Ne feledjétek kivel van dolgotok! - kiabálta Elijah, mire is Katherine döbbenten nézett rá. - Van még egy-két meglepetés a tarsolyomban - mondta mosolyogva Elijjah, majd Katherine legnagyobb döbbenetére elengedte őt és lezseren az ajtó felé indult.
- Mégis mi... - kérdezte döbbenten Katherine, mire is Elijah mosolyogva hátrafordult és mélyen Katherine szemébe nézett.
- Sose hidd, hogy ismersz egy Elsőt - mondta mosolyogva Elijah, majd intett Katherine-nek, hogy kövesse őt. - Én a helyedben nem próbálkoznék semmivel sem. Egy mozdulatomba kerül és mind halottak vagytok. Nincs már boszorkányotok, esélyetek sincs. Isobel igézés alatt állt, szóval ő sem lesz hasznotokra.
Elijah egyenesen a könyvtár felé ment és olyan magabiztosan mozgott a lakásban, mintha mindig is ismerte volna. A körülményeket tekintve, talán így is volt. Míg ők éjjel aludtak, Elijah valószínűleg felfedezte az egész lakást.
Amint belépett a könyvtárba Katherine-nel a nyomában, leült a kanapéra, kényelmesen hátradőlt és mosolyogva nézte, ahogy a döbbent Elena, Damon és Pearl is belép a könyvtárba.
- Most, hogy végre ilyen nyugodtan összejöttünk, beszélgessünk - mondta mosolyogva, mire mindenki döbbenten nézett rá. - Azt hiszem ideje felfedni a lapjaimat!
*
- Mégis mit tervezel Mer? - kérdezte fáradtan a nyúzott Első és közben egy kört rajzolt a kezével Mer vállára.
- Neked is jó reggel Victor - mondta durcásan Meredith.
- Hagyd a színészkedést Mer, nekem nem kell játszanod. Tudom jól, hogy miért akartál elcsábítani tegnap éjjel. Egy valamit ne felejts el - mondta szigorúan Victor és egy hirtelen mozdulattal maga alá fordította Meredith-et. - Én nem Klaus vagyok, akit az ujjad köré csavarhatsz. Elijah sem vagyok, hogy kövesselek, mint egy kis félszeg kutya. Drága lesz neked, ha azt akarod, hogy megbosszuljam Klaust, akit világ életemben gyűlöltem. Rossz testvért kerestél meg. De talán mégsem! - mondta elmosolyodva Victor. - Egy dologban nem tévedtél. Mindig is vonzó voltál nekem, de annyira nem, hogy a tenyeredből egyek - suttogva Mer ajkaiba Victor, majd egy hirtelen mozdulattal Meredith-be hatolt. Izzó tempóval hajolt Meredith füléhez és forrón belecsókolt.
- Egyetlen baj van a terveddel Meredith. Hibáztál! - suttogta kéjesen Mer fülébe Victor. - Túlságosan is élvezed még ma is, ha velem vagy! Akárhányszor mellettem kötöttél ki, mikor Klaus magadra hagyott az ügyes-bajos dolgai miatt, olyan tűz égett benned, amit még te is tagadsz. Ugyanúgy élvezed azt, hogy magamévá teszlek, mint legelső nap! Emlékszel? Még azelőtt, hogy megismerted Klaust! Velem voltál először, de te már akkor is egy mocskos számító ribanc voltál! - mondta dühösen Victor és közben erőteljesebb tempóra kapcsolt. - Csupán azt felejtetted el, hogy én is ugyanolyan mocskosan játszok mint te!
Meredith torkából egy kéjes sikoly szakadt fel, amit Victor egy elégedett mosollyal nyugtázott. Mer Victor hátába mart, Victor pedig Mer nyakára hajolt és megharapta a nyakát, közben pedig mindkettejüket átlendítette a gyönyör kapuján.
Lassan mozgott tovább Meredith-ben, és végigsimította a haját, majd komolyan a szemébe nézett.
- Ha igaz amit mondtál, akkor a hasonmásokat meg kell ölnünk. Túl erősek. Újabb 500 év, de talán egyszer megtörhető az átok. Igazából teljesen felesleges megtörni. De ideje, hogy a vámpírok újra erejük teljében legyenek.
- Én is ezt szeretném - suttogta kéjesen Meredith Victor fülébe.
- Nem Meredith, te még ma is görcsösen ragaszkodsz az ostoba bátyámhoz, aki nézd csak meg, hogy mire vitte! - sziszegte dühösen Victor.
- Senki sem játszhat se velem, sem az Elsőkkel! Meg kell leckéztetnünk őket - mondta dühösen Meredith.
- Valóban. Elrontottad, és most megint én vagyok az, akihez kétségbeesve fordulsz - mondta gonosz vigyorral az arcán Victor.
- Nem vagyok kétségbeesett! - sziszegte dühösen Meredith.
- Biztos vagy ebben? - kérdezte mérgesen Victor és újra elkezdett erőteljesen mozogni Meredithben. - Hányszor élvezted így Klaus-szal? - kérdezte kéjesen Victor és közben szorosan magához szorította Mer csípőjét, akinek csak egy kéjes nyögés szakadt fel a torkából. - Hányszor? - kérdezte egyre durvább tempó kíséretében Victor.
- Soha - suttogta elködösült arccal Meredith, mire is egy mosoly terült szét Victor arcán.
Victor megfogta Meredith két kezét és a feje fölé szorította őket, de továbbra se lassított a tempón.
- Rendben, segítek neked, megkeresem a testvéreimet. Beszélek Isabellával és talán James-re is számíthatunk. Alec, Elisabeth és Maryann viszont sose segítenének. Ők elfogadták az átkot és vannak olyan ostobák, hogy sose akarnák megtörni. De ha felbosszantjuk őket... - mondta elmosolyodva Victor, majd Meredith ajkára hajolt és őrült tempóval hajszolta újra át magukat a gyönyör kapuján.
*
- Tyler, merre vagy? - robbant be mérgesen a Lockwood villa ajtaján Mason.
- Itt vagyok Mason, mit akarsz? - kérdezte döbbenten Tyler és kisétált a nappaliból Mason elé.
- Anyád most hívott, hogy fényes nappal három hullát találtak egy sikátorban! - mondta szikrázó szemekkel Mason. - A seriff helyettes nem sokat tud a vámpírokról, de anyád a tanács tagja, ő tudja, hogy mi történt.
- De mégis mi ez az egész? Elena azt mondta, hogy ők nem ölnek! Rajtuk kívül nincs más vámpír a városban - mondta döbbenten Tyler.
- Talán tévedtek! - mondta szikrázó szemekkel Mason. - Ideje újra beszélnünk velük!
- Mason, várj! - kapta el Tyler Mason karját. - Nincs telihold, erősebbek mint mi. Ha ők voltak, esélyünk sincs.
- Ez igaz - felelte dühösen Mason. - Akkor mégis mit csináljunk? Nézzük ölbe tett kézzel, hogy valaki fényes nappal írtja a várost? Ha nem ők voltak, akkor segíthetnek elkapni a tettest. De ha ők tették... - Mason nem fejezte be a mondatot, mert egész testében remegett a dühtől.
- Rendben, menjünk - adta meg magát Tyler, majd együtt elindultak a garázs felé.
*
- Rendben Elijah, hallgatunk - mondta szigorúan Katherine, majd ő is odasétált az egyik fotelhez és leült rá. A szemét le sem vette az Elsőről. Olyan gyilkos tekintettel nézett Elijah-ra, hogy ezzel önkéntelenül is mosolyt csalt az Első arcára.
- Nos kezdjük ott, hogy ha azt akartam volna, sose kaptok el. Caroline sikeresen kiiktatta a boszorkányotokat és eközben Mer megszökött. Klaus meghalt, és végre minden adott volt ahhoz, hogy a megfelelő térfélre helyezkedjek.
- Miről beszélsz? - kérdezte döbbenten Elena.
- Arról, hogy egyedül azért tudtátok Klaust megölni, mert én a boszorkányommal ugyanarra az estére észrevétlen legyengítettem Klaust. Engem viszont védetté tett a boszorkány, így nem tudtatok volna megölni a bál estéjén. Pontosan tudtam, hogy mit terveztek és végig a ti kezetek alá játszottam. Meredith erős, nála nem lesz szükség a legyengítésre. A gyűrűitek enélkül is hatásosak lesznek ellene.
- Tessék? - fakadt ki döbbenten Katherine. - Mi ez az egész?
- Azt, te ostoba, hogy én mindig a te oldaladon álltam! - sziszegte dühösen Elijah. - Te viszont annyira bolond voltál, hogy leléptél még azelőtt, hogy Klaust kiiktathattam volna. 500 éve a szökéseddel magadra haragítottad, a tervem pedig teljesen felborult. Észrevétlen követtelek, Klaus nem tudta, hogy mindvégig tisztában voltam azzal, hogy merre vagy és mit teszel. Azt hazudtam neki, és erről a boszorkányait is meggyőztem, hogy 500 évig rejtve leszel előttem. Persze ez hazugság volt, de így megvárhattam a következő hasonmást. Létrehoztátok a kapcsolatot és együtt Klaus ellen fordultatok.
- Te mindvégig tudtál a kapcsolatról? - kérdezte döbbenten Elena.
- Igen. Amikor Damont elraboltam, tudom, hogy veled találkoztam Silent Hope-ban.
- Nem, nem, nem! Hazudsz! - kiabálta Katherine.
Elijah dühösen felpattant a kanapéról és Katherine elé lépett, megragadta a torkát és szinte belepréselte Katherine-t a fotelba.
- Mit gondolsz ki intézte el, hogy időben odaérj a házatokhoz, és megmentsd a húgod? - ordította Katherine arcába. - Igen, a parancs egyértelmű volt: öljem meg a szüleid! Klaus nem tudta, hogy van egy húgod is, őt nem említette, így őt életben hagyhattam. A boszorkányom védelmet bocsátott az unokanővéred családjára, ezért Klaus őt nem vadászhatta le. Békében felnevelte a húgod és a gyermekeit. Folytassam? - sziszegte dühösen Katherine arcába. - Az sem véletlen, hogy ennyi fontos információt szerezhettél rólunk, a hasonmásokról és az átkokról.
Katherine értetlenül nézett Elijah-ra, aki végül mérgesen fújt egyet, majd elengedte a nyakát.
- Én végig melletted voltam, te ostoba! Csak egy dolog hiányzott! Te nem bíztál bennem, de én bolond, mégis szerettelek!

2 megjegyzés:

  1. Szia!!! Jézus !!! FORDULAT!!! XD Nagyon jjóóóóóóóóóóóóóóó!!! Csak az a gond hogy még 1 hetet várni kell a köviig!!! Nagyon ügyi vagy!!! jaj!!! Istenem de tetszett!! :D <3 MFD <3 Demi

    VálaszTörlés
  2. Hát én csak ismételni tudom az előzőt írót...NAGGYON JÓÓÓÓ :) A +18-nál pont Meredith-re és Victor-ra nem gondoltam volna úgyhogy ez most meglepett:D És tényleg kár ,hogy újabb 1 hetet kell még várni a kövire :) Gratula, szupi lett mint mindig!!

    VálaszTörlés