2013. december 13., péntek

Részlet a The Delena Fanfction 6. fejezetéből

Nem szándékozok rendszert csinálni ebből, de most úgy döntöttem, hogy hozok nektek egy kis meglepit.:) Maresz drága, ne utálj ezért, jó?:)
Ha van rá igény, akkor lehet, hogy csinálok majd még pár ilyet.:)


"- Hé Damon, mit csinálsz? Én még szomjas vagyok – felelte Elena morcosan, mint egy kisgyerek, akitől elvették a kedvenc plüss maciját. Elnevettem magam a viselkedésén, de nem törődve az ellenkezésével, egyenesen a táncparkett felé húztam őt.
- Azt mondtad, hogy felejteni és sejtésem szerint szórakozni is akarsz, és biztos vagyok abban, hogy ez volt az egyetlen módja annak, hogy elrángassalak az új pasidtól – feleltem neki vigyorogva, majd hirtelen megpördítettem őt úgy, hogy végül a karomba érkezett és azonnal el is kezdtünk táncolni a zenére.
- Új pasi? Nincs nekem semmilyen új pasim. Jamie csak jó fiú és engedelmesen tölti tele a pohárkáimat – felelte Elena komoly arccal, majd ismét kitört belőle a nevetés. Alig bírta szusszal, így végül a homlokát a vállamra hajtotta, mert sejtésem szerint már szédült is.
- Nem Jamie-re gondoltam, hanem..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése