2014. január 11., szombat

100.000!!! - Köszönöm! A jövő héten ünnepi menetrend vár Rátok!

Sziasztok!

Átléptük ezt a gyönyörűen szép és nagy számot, amiért borzasztóan hálás vagyok Nektek! El sem hiszem, hogy ezt is megértem... Amikor tavaly júniusban újraindult az oldal, akkor pont feleennyinél tartottunk, most meg... Egyre többen és többen olvastok, visszajeleztek, és talán régi olvasóimat is köszönthetem a körötökben.:)


És én mivel is hálálhatnám meg Nektek ezt, mint egy ünnepi héttel, ami 2014. 01. 12-én már kezdetét is veszi. Ebből az alkalomból minden napra tartogatok Nektek valami csemegét.:) De lássuk csak, hogy mi is lesz ez.:)

2014. 01. 12. (vasárnap): Damon's Fanfiction - 4. fejezet: Térfélváltás
2014. 01. 13.  (hétfő): Összefoglaló a Kötelékek 1.-ről
2014. 01. 14.  (kedd): The Delena Fanfiction - 10. fejezet: Újra rend a Paradicsomban
2014. 01. 15. (szerda): Damon's Fanfiction - 5. fejezet: Válaszokra várva
2014. 01. 16.  (csütörtök): Kötelékek 2. indulása! Ismertető érkezik!
2014. 01. 17. (péntek): Damon's Fanfiction - 6. fejezet: Régi és új barátok
2014. 01. 18. (szombat): Kötelékek 2. promo videó

Remélem, hogy igen csábító az ajánlatom, és viszontlátlak majd Titeket minden nap.:) Még egyszer köszönöm Nektek, és vágjunk bele ebbe a fantasztikus hétbe!:) Minden délben érkezik majd az oldalra az új rész, amit fentebb ígértem.:)

Morwen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése